kärlek, pengar och död

Oj vad jag har drömt konstigt i natt.

Sandra, Ida och jag (och ett gäng till) gjorde jordens kupp
och fick ihop enorma summor pengar, men vi fastnade i
byggnaden och skulle bli avrättade. (?)
Då gjorde Malins drömhjärna ett avbrott och bestämde
att det här måste drömmas om med ett bättre slut.
Alltså kuppen gjordes om och misstagen rättades till, men med vetskapen
om att vi skulle dö om vi åkte dit så drog sig Sandra och Ida ur och då även resten av folket.
Eftersom jag inte kunde genomföra det hela själv så blev det inget...

Jag drömde sedan att jag fick ihop det med en gammal kärlek 
så jag glömde gå till jobbet och kom på det 2 timmar innan dagen var slut.
Jag vaknade med panik.
Stressdrömmar...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tur att du inte drömmer sanndrömmar? :-)

2009-12-14 @ 17:55:17
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0