rastlös söndag

Igår var det Rock Band-kväll hos Dennis.
Så kul !!!
Jag var ingen höjdare på trummorna,
men det kan man nog öva upp.
Så vansinnigt roligt, att till skillnad mot
Guitar Hero, kunna spela flera samtidigt.

Idag har jag varit så seg.
Jag blir så tråkig.
Jag är otroligt rastlös och har varit i flera timmar,
men ändå tar jag mig inte för att göra något vettigt.
Tänkte måla lite...nej, inspirationen tröt innan jag hann få fram grejorna.
Jag önskar att jag hade haft en ateljé, ett målarrum.
Allting skulle stå framme, sitta uppe.
Så att det bara var att gå in och skapa när andan föll på.
Jag har inte råd.
Jag vill ha en inkomst till.
Gärna med tillhörande man.
Var är min stora kärlek??

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill också ha en till inkomst.

2009-01-26 @ 23:46:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0