hormonell bergochdalbana

Fan vad irriterad jag blir på mobilbloggningen som inte vill fungera.
Jag har mensvärk så jag har svårt att stå och jag blir lynnig som den värsta satmaran.
Jag har lätt att fräsa åt folk och har inte ens vett att få dåligt samvete.
Jag satt i bilen förut på väg till Mollösund och kände mig håglös, deppig och ensam.
En stund senare kom jag på mig själv med att le helt utan anledning
och när jag kände efter så kändes bara lycka i hela själen.
Tro inte på det, får jag säga till mig själv ibland,
om en kvart sitter du och gråter floder.
Eller kanske bättre tvärt om, mitt i gråten får man tänka på att allting snart känns löjligt bra.
Egot är verkligen som störst när hormonerna flippar ur.

Kommentarer
Postat av: Annelie

PMS ær alltid lika charmigt...

2009-07-08 @ 16:22:42
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hmm vännen! Känner igen de där j.... hormonerna. Vore glad om man kunde slippa dem!! Hoppas allt är bra, läser din blogg då å då. Det skulle vara trevligt att ses ngn gång. Kram Maria (Gbg)

2009-07-10 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0