semesterplanering

Sista veckan innan semestern.
Skönt!
Måste nog planera min semester litegrann.
Det låter kanske tråkigt men jag vet med mig att om jag bara
låter dagarna gå så känner jag mig lite besviken när semestern är slut.
Besviken på att jag inte utnyttjade min ledighet till något roligt.
Tanken är att jag ska hålla mig här i närheten i alla fall.
Det är ju faktiskt bra att ha uddevallaidag.se för att se vad som är värt att göra.
Funderar på att kanske fixa ihop någonting själv också...hmm, vi får väl se.
Några idéer har jag...

Kommentarer
Postat av: Karin

Kom hit en tur!!

2009-07-06 @ 19:05:24
Postat av: malin

Absolut! Vad sägs om lördag-söndag?

2009-07-06 @ 23:14:09
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Karin

Ändrade planer tyvärr. Ska till flekkefjord nu på fredag för tor har ledigt nästa vecka. Kommer nog hem den 19e. Hoppas vi kan träffas då. Kram

2009-07-07 @ 09:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0