gift

Det var jättetrevligt igår.
Vi åt, pratade, drack lite vin, pratade, drack lite kaffe,
delade kort, satsade, pratade, förlorade, pratade,  
vann, drack lite vin, pratade och pratade. 
Vi pratade bröllop. (Grattis på den stora dagen, mina söta grannvänner som aldrig skulle gifta sig.)
Sandra planerar sitt.
Det var tydligen inte smärtfritt.
Människor är så egoistiska, helt utan att skämmas. Stackars Sandra.
Jag undrar om jag kommer att få gifta mig någon gång.
Inte under de närmaste åren i alla fall.
Jag vet inte om det gör någonting men..nej, jag vet inte...
Det är väl ändå något speciellt kanske, i alla fall är det vad dom säger...
Jag förlorade pokern mot Sandra.

Kommentarer
Postat av: Annah

Skulle d knipa framöver kanske vi kan gifta oss me varann vännen? Ser nämligen mörkt ut på den fronten här.. :)

2009-06-13 @ 16:19:26
Postat av: malin

Det låter som en plan:)

2009-06-13 @ 18:53:44
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Ulle

Tusen tack!!! Det känns grymt bra!!

Ha en underbar vecka i Frankrike!!

Kram Ulrika

2009-06-14 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0