jaha..

Hela jag är jobb!
Under hela dagen idag har jag nästan inte tänkt
en enda tanke som inte varit kopplat till jobbet.
Är inte det sorgligt?

Jo, jag kom just på en tanke eller snarare ett
samtalsämne jag haft idag som rörde mig som person.
Jag pratade med Hanna (min nya vikarie som jag håller på att lära upp)
om att jag drömmer om att bo lite större.
Det räcker egentligen med ett rum till.
Jag skulle nämligen vilja ha ett separat TV-rum.
Jag tycker inte om att ha TV i vardagsrummet. Där ska man ju umgås.
Jag skulle hellre ha stereon i centrum och även få plats att göra vardagsrummet pysselvänligt.
Tänk om jag hade kunnat ha ett stort bord där jag kunde ha papper, pennor,
kritor, akvarellfärger och alla andra pysselprylar framme hela tiden.
Helst skulle jag slippa flytta från bangatan men om jag hade
haft ett litet torp i någon stadsnära oas så hade väl det gått för sig.

En liten stund kom jag ifrån jobbtankarna men var sedan tillbaka i slitet.
Nu är jag i alla fall ledig till i morgon bitti.
Jag undrar vad jag ska hitta på då?

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Tack för allt fint som du skrev Malin.

ÅH!

Min röst... Jag som alltid tyckt att jag låter som

en tonårspojke. Jag och Viggo blir alltid förväxlade :)



Du skriver om att bo. Jag skriver om att bo så förbannat trångt.

Minns du att jag varannan vecka bodde på 130 kvm själv.

Otroligt!



Saknar dih Malin! Mycket!



Kram!

2009-05-05 @ 23:18:19
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej.



varför ska du ha en vikarie?

Ska du göra något annat eller är det en vikarie för någon annan?

Vad personligt det blev men jag blev nyfiken....



Ha en bra dag! Och jag hoppas solen hittar fram till dig!



kram

Åsa

2009-05-06 @ 10:34:05
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: Annah

Men vännen,jag har hittat en fantastisk liten bostad till dig! ler den ligger bara 1 mil utanför karlstad...finns en liten stuga till simon oxå!

slå till vet ja! ;)

kram

2009-05-07 @ 14:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0