jobbigt

Jag behöver inspiration.
Mitt arbete känns för stilla nu.
Jag har haft stor möjlighet att utveckla mig tillsammans
med tjänsten men nu har det liksom stannat av.
Jag behöver lite mer kontakt med vattnet.
Tappad arbetslust är inget bra.
Allting blir så trögt då.

Jag har fåt vårröjarlust istället.
Det innebär visserligen inte att det blir så mycket gjort även om lusten finns.
Jag behöver slänga en sjuhelsikes massa skräp som bor i mitt förråd.
En gammal sängstomme i furu från 1900-talet,
ett trasigt köksbord, en gammal parasoll med Fosters-logga,
Anna F:s gamla, lila vitrinskåp (som hon lämnade i mitt förråd och aldrig hämtade igen)
En golvlampa som gått av på mitten och en massa annan skit.
Vi får väl se när det blir av...
Jag fick i alla fall lagat en kökslåda igår.
Den har nog varit trasig i ett par år skulle jag tro.
Städat hos fiskarna har jag också gjort.
Lite duktig.
Däckbyte är näst på tur, men det ska jag be Y göra för mig tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0