söndagsblå igen

Sitter i Munkedal.
Y har fått rycka in och jobba en stund.
Tänkte åka hem snart...om en liten stund...strax...
Jag verkar inte komma iväg.
Jag dricker kaffe, lyssnar på Mark Lanegan och
tänker på människor.
Sådana jag saknar och sådana jag egentligen inte saknar.
Idag är en allvarlig dag.
Idag är en sån där dag då bekräftelsebehovet är i storleksordningen enormt.
Jag vet inte varför men vissa dagar vaknar jag bara och är minst i världen.

Exet med ny man och båda barnen var nyss här.
Stora tjejen ringde och förvarnade mig.
De skulle bara hämta en trädgårdssoffa.
Hon är väldigt söt den där ex-flickvännen.


Kommentarer
Postat av: Kim

Det är du också, så är det bra med det.

2010-04-18 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0