framåt...

Idag har jag varit och repat i vänersborg.
Det gick ganska bra.
Det närmar sig första spelningen
och jag är liiite nervös.
Inte så farligt men det är ju första gången
på scen igen på ett sätt.

Väl hemma satte jag i mig lite jordgubbskräm.
Fort som fan!
Så greppade jag telefonen och ringde Y.
Vi pratade i två timmar.
Det känns aldrig som så lång tid,
men helt klart har vi mycket att prata om
för det senaste har alla samtalen varat så länge.
På fredag kommer Y hit och får träffa Simpan för första gången.
Lite spännande.
Jag undrar hur det kommer att bli.
Det känns lite läskigt.
Simon vill gå och se "I love you Philip Morris"
så jag har föreslagit att vi ska gå på bio på fredag när den har premiär.
Det känns en aning klyschigt,
men va fan...
Något ska man väl hitta på?!


Kommentarer
Postat av: V

Hur var det då? Jag vill också se den filmen.

2010-02-27 @ 23:42:12
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: malin

Det var helt härligt, men det blev inte någon bio. En lätt förkylning har smugit sig på så vi satt hemma och hade det gött.

2010-02-28 @ 18:50:06
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0