illa!

Det gör ont i kroppen.
Jag kan inte jobba.
Jag satt allvarlig och tyst i lunchrummet
eftersom Han var där och åt.
Jag tyckte att jag uppförde mig fullkomligt
normalt, inte sur, inte för glad.
Han satt rakt framför mig så jag kunde vila
ögonen på hans profil utan att det blev konstigt.
Det är inte roligt i alla fall.
Han gick med in på kontoret efter lunch och tittade på
bilder från fjällen och han stog tätt (han var tvungen för att se något).
Jag suckade när han skulle gå och sa att jag inte
hade lust att jobba, jag vill göra något annat.
Det tolkade han som att jag menade att jag ville dra
iväg med honom till ett krypin och vara osedlig
(troligen för att jag hintat något åt det hållet i ett mail härom dagen). 
Han flinade lite och sa att det kanske kunde bli en annan gång...
"Vi får väl träffas någon gång..." Va???
Han lät så där lagom intresserad och en aning besvärad.
Vad vill han? Ibland säger han att han saknar mig
men ibland är han kortfattad och avmätt.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hångla upp honom i närmsta skrubb vetja!

2010-01-12 @ 15:27:18
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: malin

Jösses det gjorde jag nästan nu....han kom in och tog eftermiddagskaffe på mitt kontor...tjohoo !! Jag fick känna honom lite på benet.

2010-01-12 @ 15:53:09
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: V

Men vad är det med honom? Är han gift eller?

2010-01-16 @ 01:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0