som en öppen bok

Jag har inget pokerfejs.
De har slagit vad på jobbet om vilka skandaler
jag möjligtvis kan ha ställt till med på fjällresan.
Jag blev alldeles generad,
vilket de andra naturligtvis uppmärksammade.
De bettades på olika konstallationer men jag fick inte veta några odds.

Han dök upp här efter fikat och jag blev alldeles varm.
Jag inbillade mig igår att det no0g inte var så allvarligt,
men fy fan jag blev alldeles tagen av hans närvaro
och Elisabeth, min hjälp i labbet (på grund av dålig hand)
märkte det direkt.
Inte bra att ha såå dåligt pokerfejs.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Kärlek<3 :))

2010-01-11 @ 18:18:07
Postat av: Sara

Någon man vet vem det är?

- Inte alls nyfiken....!

2010-01-13 @ 12:29:38
URL: http://leonsmamma-sara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0