Åååhh..

PMS-malin biter ihop käkarna så huvudvärkens intåg bara är en tidsfråga.
Regnet utanför och synen av den grå himlen är nog för att trigga igång
vattenproduktionen till det som senare rinner som tårar ner för kinderna.
Allt som behövs är en lätt vridning på det vackra huvudet som är vänt mot
mig och den lena rösten som inser att jag är lite vek idag
och nog behöver lite extra mycket klappar.
Kinderna är randiga av salta tårar snabbare än en blinkning.
Lika snabbt slutade det.
Säkert behövde jag bara släppa ut överskottet.
En kopp kaffe och en bok, uppkrupen under filten tröstar liten PMS-malin en smula.
Kanske en chokladbit också...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Får mig att tænka på den dær marabou-reklamen, "hur många bitar". Jag tycker att du ska ha minst sju.

2010-07-21 @ 03:01:37
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0