snart hem

En lättare förkylning har smugit sig på över natten.
Huvudet är tungt, men det kan ju har fått
hjälp av ett par glas vin från igår kväll.
Jag var och sa hej till Kim, Edie och Annelie eftersom
vi råkade vara i samma stad vid samma tillfälle.
Det var himla mysigt.
På väg till mitt hotell i natten så
ringde jag Y och pratade och längtade.
Så fånigt, vi har ju knappt varit ifrån varandra en dag...
Hur ska det då bli med nästan två veckor?
I ett annat perspektiv, om några år så
kommer jag säkert att le åt känslan,
då när två veckor inte är någonting,
men nu är det en alldeles för lång evighet.
Ibland är det skönt att älska,
som nu.

Kommentarer
Postat av: C

Se på oss "ett gammalt par";), precis så känns det fortfarande när vi är ifrån varann, KÄRLEK!! Kram :)

2010-06-16 @ 22:48:33
Postat av: Vicktoria

Njut Malin, njut!

2010-06-17 @ 00:21:24
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0