Jag...

...befinner mig i en humörssvacka.
Igår var jag mest arg och sur.
Jag skällde på allt som befann sig i närheten.
Datorn gjorde inte som jag sa och fick en
rad utskällningar, medtrafikanter körde bedrövligt
dåligt och orsakade mig starka utageranden.
Idag känner jag också att jag lider lite brist på tålamod.
Det luktade surt av ärtsoppa i trappan och
även i korridoren mot kontoret.
Jag störde mig genast på det.
Nu stör jag mig lätt på korkade människor
och Hanna på morgonpasset kanske jättecharmig och
rolig men jävlar vad dum hon är ibland.
Hon skulle hålla andan så länge hon kunde och istället
för att dra in luft så blåste hon ut all sin innan hon startade.
Allvarligt!?

Kommentarer
Postat av: Annelie

När jag har sådana dagar så brukar jag tänka på Haiti, så får man lite perspektiv ;-)

2010-03-18 @ 16:04:29
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0