värma

Det gick lugnt och fint till i lördags.
Trevligt kalas i det stora hela.
Det var väldigt vuxet.
Njutningen var en fin cognac till kaffet
och sedan småsmuttades det på en
fantastisk Bowmore resten av kvällen.
Jag slås bara av insikten att det är oerhört svårt
att ta sig in gamla invanda kompisgäng.
Jag är inte ledsen för det.
Det är väl helt enkelt så det är och
helt ärligt så har jag knappt tid för
de vänner jag redan har.
Kärleken kommer först varje dag och
jag väljer Y före alla andra.
Det kan ge mig svårt dåligt samvete
men jag älskar att vara med honom så
tiden för annat blir mycket knapp.
Just nu har jag det oförskämt bra och
jag hoppas att det vara för alltid.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Man blir vuxen och alla har fullt upp, så även en själv. Men de närmaste vännerna består alltid.

2011-01-24 @ 22:23:06
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0