jazztoner på söndagsmiddagen

Härligt meningslösa söndagar. Det känns som en evighet sedan jag bara satt och slappade en helg. Simon är hos mig, jag jobbar inte och har inga andra åtaganden. Jag sitter och har msn-konversationer med grannarna istället för att gå dit. Basgången från en Iron maiden låt letar sig in i mitt vardagsrum via grannens golv medan grannen under förser mig med svensk jazz fönstervägen. Skulle behöva en dusch men jag tror jag skiter i det med.
Livet känns ganska bra idag.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Hej ÄlsklingsMalin,
hur har du det?! Vad glad jag blir när jag ser att Du skriver...
Nu kommer Du att få enträgna påhälsningar varje dag!
Puss V

2007-08-26 @ 13:21:10
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: M

Hej! Kul att du tittade in. Jag mår fint men har en slappardag idag. Puss och kram på dig!

2007-08-26 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0