lördagen...

...började trögt.
Jag och J tvingade oss iväg
till Willys och köpte frukost kl 13.
Svensk frukost.
Fil med tillhörande banan,
fläderdryck
(fläder är elder på engelska, det tog det en stund att komma fram till),
swedish sandwich med skinka, ost och tomat.
Te, kan jag väl inte ta med som något
typiskt svenskt men det ingår i alla fall.

Två slappa högar i soffan
drog på Big Lebowski på dvd.
Sen kom Danny.
Jag åkte hem.

Skulle ha träffat min favvoexsvägerska E.
Men hennes telefon var inte på och
min hade slut på batteri.
P kom och mötte mig och
tog med mig till Herr Ask.
Där var det full musikproduktion på gång,
och den kommande succén "Skitstövel" spelades in.
Söta Sari och Kongstad var rytmsektion och
Lars körade och spelade gitarr medan Herr Ask
uttryckte sina känslor i det lyriska mästerverket
genom sång och gitarrspel.
Härligt !!

Lisa och Magnus kom förbi lagom
till Herr Ask blev trött.
Vi gick allihop.
Aftonen avslutades med en
kavalkad av Alice in chains-videos
hemma hos L och M.
När mina ögon gick i kors ringde jag en taxi.
Då var klockan 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0