hmm...

Ilska och ledsamhet.
Nu vet jag inte om jag vill skrika eller gråta.
Jag har blivit bortglömd och ignorerad av
några gamla kompisar.
Jag insåg häromdagen att när en långväga vän
var hemma på besök så var det ingen som bjöd 
med mig på den utekväll de ordnade.
Jag såg bild på tillställningen i efterhand.
Alldeles nyss insåg jag också att jag inte var tillfrågad
om jag ville vara med på en av kompisarnas present,
när hon fyllde år.
De andra la tydligen ihop till en fin present
men det var ingen som bemödade sig att
fråga mig om jag ville vara med.
Jag vet inte riktigt hur jag ska se på det hela.
Jag kanske överreagerar ?
I och med att jag inget visste så kunde jag ju inte
göra något åt det själv.
De kanske bara glömde ?
Eller inte ?


Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Åh Malin! Du MÅSTE fråga dem på riktigt! Du måste! Annars kommer du att gå sönder!

Love U!

Kram, V

2008-04-29 @ 20:43:54
Postat av: Annah

Hmm..d va rätt bedrövligt gjort tycker jag! fråga dem som vicktoria säger..annars blir du tokig av att fundera på d..
jag åker neröver imorrn efter jobbet förresten,har ett rätt pressat schema,men hade tänkt att ev gå ut o ta en stilla öl förmodligen på lördag..vill du hänga me isånt fall? KRAM på dig gumman!

2008-04-29 @ 21:26:03
Postat av: Annelie

Skitbeteende. SPECIELLT om de glömde. Man glömmer inte vänner. Punkt.

2008-04-29 @ 22:44:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: malin

Tack för uppbackningen.
Annah, jag är hemma vid tio på lördag. Jag slår en signal. Du kan börja ladda nu;)
Kram till er !

2008-04-29 @ 23:29:19
URL: http://mallanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0