måste...

Tankelös.
Viljelös.
Orkeslös...
...å hungrig.

Jag förlamas så lätt när det
dimper ner måsten i mitt liv.
Jag förstår inte riktigt varför.
Sådan har jag inte varit
tidigare i mitt liv.

Måste fixa så att nya bredbandet funkar.
Måste bestämma avbetalningsplan
med försäkringskassan.
Måste se över mina försäkringar.
Måste se till att min anställning
blir vettigt formulerad.
Måste kanske skaffa mig ett jobb till
(om inte min nuvarande anställning ordnas upp).
Måste se till att mina åtaganden inför Cheer DM
är genomförda och att pengarna jag ligger
ute med faktiskt kommer tillbaka till mig.

Nu måste jag faktiskt laga mat,
innan jag dör den förskräckliga svältdöden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0