Onsdagsmusikfika?

Trots min starka längtan efter ledighet har jag
tackat ja till mer jobb.
Så nu blir det väl närmare 120% arbetstid
de kommande två veckorna.
Det ska nog gå det med
och jag behöver ju pengarna för att
kunna betala den förbannade restskatten.

Jo, det var ju en lunchspelning på Yerba i morgon
som jag ska försöka pressa in i schemat.
Har man ingenting att göra och råkar vara i Uddevalla
så kan man ju alltid gå till stadens mysigaste trädgård
och kanske köpa sig en kopp välsmakande te eller
om man så hellre vill, en kopp nybryggt kaffe.
Vill man ha lite livemusik till fikat kan man dyka upp vid tolvtiden.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Åhhhh... Varför inte torsdagsmusikfia???

2008-07-16 @ 08:50:48
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0