Strax semester

Semestern är inom räckhåll.
Tjohoooo!
Jag har varit på sjön och njutit av den
fantastiska värmen.
Jag mår bra.
Jag skulle vilja ha en liten romans också..
..det hade varit så mysigt.
Ikväll, efter sju planerar jag att sätta mig i trädgården
med ett glas vin.

I morgon blir det en heldag i Hunnebo.
På lördag spelar vi på Krokstrandsfestivalen.
Det är en trevlig och faktiskt ganska billig festival med
bred kulturell inriktning. Kom, vet ja´.
På söndag måste jag nog städa och antagligen vila lite.
På måndag fyller jag år. Många år.
Då får man gärna komma hem till mig och grilla på kvällen.
Eller om man bara vill ha sällskap och dricka ett glas vin eller öl
så går det också väldigt bra. Javisst det är måndag, men det gör ingenting
för både öl och vin smakar lika bra på måndagar.
Välkommen!

sirqus alfon
Spelar på lördagkväll på Krokstrand.

Kommentarer
Postat av: Annah

jag har en känsla av att ölen kommer smaka UNDERBART på måndag! längtar! kram

2008-07-24 @ 16:44:49
Postat av: Vicktoria (moi)

fina malin. jag hoppas att vi kan ses snart så jag kan få fira dig!







kram

2008-07-24 @ 23:28:35
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Tomas

Tomas skriver också upp sig på måndagslistan! :)

2008-07-25 @ 02:51:07
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0