Söndagslångsam

Nu har min extrasyster Erika varit här.
Det är egentligen exets lillasyster, men
det har nästan blivit min syster också.
Vi satt och pratade och drack lite vin igår.
Det blev Kullgrens en liten stund och mamma var här hos Simon.
Jag gick hem innan stängningsdags.
Jag tycker så mycket om Erika och vi har så kul.
Hon kom förbi en sväng idag med och berättade om gårdagens bravader.
Jag missade tydligen en del.

Nu är jag seg och får inte gjort någonting av det jag hade tänkt,
men men...
Jag ska ignorera mitt dåliga samvete och fortsätta slappa.



Det här är dagens låt.
Söndagmåndagsång med darling Joakim Thåström.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Det är min låt... också.



2008-05-18 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0