dumma taxijävlachaufförer

Vi var på hårdrockskväll på GG i lördags.
En kaosartad afton.
Lillasyster fick avvika tidigt pågrund av
kraftig huvudvärk och lite annat...
Jag åkte med eftersom den otrevliga taxichauffören
vägrade skjutsa Sarah utan eskort.
Han gjorde ett klumpigt uttalande om tjejer
som super sig så fulla...osv och jag fullkomligt exploderade.
"Uttala dig inte gärna om sånt du inte har en aning om.
Du vet fan ingenting om varför min syster mår dåligt.
Har du hört talas om migrän? Jag påstår inte att vi inte har
druckit men håll gärna dina spydiga kommentarer för dig själv
när du inte vet ett jävla dugg."
Hans svar på det var lite förvånande...han tyckte att jag skulle hålla käften.
Man förväntar sig kanske en ursäkt mer än ett sådant svar.
"Gladeligen, jag tänker definitivt inte prata med dig i alla fall." svarade jag.
På vägen ner igen efter vi släppt av syster, så fick han i alla fall fram en lam ursäkt.
Jävla idiot. "Ja, men du måste ju förstå mig också", stammade han fram.
"Ja, jag förstår att du är rädd om din bil och inte vill att någon ska spy i den.
Men det jag är förbannad på är hur du uttrycker dig till människor.
Visst, din erfarenhet säger dig är att det här var någon som helt enkelt har
druckit för mycket och som inte har någon koll på läget.
Fine, tro gärna det men håll för fan käften om dina åsikter,
för du vet egentligen ingenting om den här människan.
Du har ingen aning."
"Ja, jag får väl be om ursäkt för det då."
Jävla idiot!

Resten av kvällen var kul.
Tjejerna jag kom med försvann,
men det var väl inte hela världen.
Jag och MB roade oss.

På söndagen ordnade jag ett litet näste åt mig
i soffhörnet och lämnade inte det på hela dagen.
Ont i halsen och utan lust,
hängav jag mig åt filmtittande hela dagen.
Jag har ont i halsen idag med.
Inte roligt.


Kommentarer
Postat av: V

Ja du malin, den siste idioten är inte född än... Hoppas syrran repade sig och att det halsonda ger sig. Jag har nog just åkt på min första dagissjuka. Jag har ärvt ungarnas... hmpf



Kryakram, V

2008-09-01 @ 23:44:50
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh, jag önskar att jag vågade skälla på främmande människor på det viset, om de förtjänar det.

2008-09-02 @ 15:10:10
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: malin

V: Tack och krya på dig du med.

Annelie: det känns faktiskt väldigt bra att tala om precis vad man tycker. Pröva det om du hamnar i en sådan situation.

2008-09-03 @ 11:18:56
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0