måndag igen

Jag överlevde denna helgen också.
Jag ansträngde mig lite för att inte skena iväg
och jag måste säga att jag klarade det ganska bra.
Jag var på Lillasyster på Stickys i lördags.
Det var riktigt roligt och jävligt bra.
De har ju underbart engagerade fans på hemmaplan
och de hade antagligen inte behövt sjunga en rad själva
för publiken sjöng hela tiden.
Kul!

Idag är det helt fantastiskt väder.
Det är bra för humöret.
Solen har kämpat sig strax över grantopparna
och hjälper snön att ge sitt allra finaste gnistrande.
Det flyter en dimma över vattnet och för en gång skull
i det svenska klimatet är det varmare i vattnet än i luften.
Det är nästan -15 grader.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt! Jag firar nyår på spahotellet i smögen, se till att snön ligger kvar tills dess :-D

2009-12-21 @ 23:13:54
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0