torsdag 10

Jag ser att solen skiner utanför.
Jag skulle vilja gå ut, men jag måste jobba.
Igår drog jag på mig vadarbyxorna och
plaskade omkring i Sövalls 17 gradiga vatten.
Jag håvade upp några ostron och begav mig hemåt.
Det var härligt. Sommar.
Idag ser det ännu härligare ut. Som att det inte blåser.
Ja, jag vet ju inte än om det blåser men det ser ut som att det inte gör det.
Jag ska nog packa ihop datorn och promenera till jobbet.

Idag känner jag mig känslosam.
Jag och Simon skällde lite förut.
Han är bra på många saker och en av sakerna
som han är väldigt bra på är att slarva bort sina grejor.
Kläder, skor, papper och skolböcker framförallt.
Nu var det jackan och en av gympaskorna.
Jag exploderade och han också.
Nu känner jag mig tilltufsad och själen ömmar av blåmärken.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Emma har just slarvat bort mobilen. Jag förstår hur du känner dig.

2009-09-10 @ 14:39:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära!

2009-09-10 @ 15:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0