måndag i kylan

Jag har varit i M-dal till i morse.
Igår sjönk humöret och jag kände att det
var konstigt eftersom jag egentligen är så glad.
Jag hoppades att det var en släng av PMS och
försökte att inte låtsas om mitt sjunk.
Y har inte lärt sig om tårarna än och blir lite nervös av dem.
För honom betyder tårar allvarlig och djup sorg och förtvivlan.
Jag försöker förklara att det är det nog bara att köpa för mina
tårkanaler liknar antagligen ingenting han tidigare har erfarat i sitt liv.
Jag konstaterade i morse att humöret mycket riktigt var hormonpåverkat.
Det är nog fan första gången jag har förstått det själv i förväg...

Simon har fått en lillasyster.
Jag är glad för deras skull.

Jag fryser så bedrövligt här i min lilla kontorshörna.
Det börjar bli dags att palta på sig.
Å strax är det kaffe, hurra!!!

Kommentarer
Postat av: kim

uppdatera, kvinna!

2010-02-24 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0