klänningstankar

Har planeringsångest.
Kyrka, festlokal, mat och inbjudningskort är klara.
Musiken fortfarande ett frågetecken.
Likaså frisör och fotograf.
Dekorationer...hmm?
Kläder till mig och tjejerna är planerade men inte klara.
Inköp av Y och S kläder ligger också framför oss.
"Allt" har tänkts på men mycket är oklart.
Det är ju fortfarande ett tag kvar men tiden går ju så fort.
Det är väl inte så farligt, planeringsångest light kanske jag ska kalla det.
Mest är det kul.
Idag ska jag till sömmerskan som ska sy min klänning.
Det är första mötet och jag vet just nu inte om jag vill ha en lång eller kort.
Kan bli kul att få lite hjälp med idéer.

Kommentarer
Postat av: Annelie

wow, spännande!!

2012-03-30 @ 23:02:59
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sari

Gulldis, är så glad för din (er) skull! Wehoooo, girl you're getting married and stuff!!

2012-03-31 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0