21 januari

Snön blåser förbi mitt fönster.
Det gör mig frusen.
I morse var jag tvungen att gå upp och åka med Y till jobbet.
Det var en plåga.
Inte Y.
Han var väldigt snäll.
Och tyst.
Tack.
MorgonMalin är inte så charmig.
Jag vill inte prata vid den tiden.
För att inte sinka min man åt jag väldigt lite frukost och
gjorde istället ett smörgåspack för att ta med till jobbet.
Jag var i tid.
I bilen upptäckte jag dock att det som mina händer
känt som något glömt var givetvis mina smörgåsar.
De ligger just nu på mitt köksbord.
Jag är hungrig.
 
 
I helgen fick jag en fråga om att åka till Usa för att se en
konsert med bland annat Old Crow Medicine Show.
Det hade ju varit sååå kul!
Det är ganska dyrt med resa, boende och konsert,
men jag skulle jättegärna åka.
Jag ska tänka lite och prata med Y så får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0