Hej igen Ångest

Ok, nu får det bli lite ordning på min sociala aktivitet.
Inlägget är egentligen bara ett svar på den extrema
ångest som river i mellangärdet.
Jag behöver gnälla lite.
Och undra.
Varför ångest?
Helt ärligt så tror jag att det bottnar i lördagkvällens tillställning.
Jag och Y var ute och roade oss....kungligt.
Det blev ett par för många öl.
Idag undrar jag varför jag inte stannar i tid.
Det gjorde jag förr.
Jag tror inte att jag var jobbigare än någon annan på stället
och kan inte komma ihåg något pinsamt jag skulle ha gjort
så det är inte det som är tungt.
Jag är inte så orolig för den här ångestkänslan för jag har märkt
att min kropp reagerar så på lite för stora alkoholutsvävningar
och det kommer att gå över till i morgon.
Hur som helst är det lite jobbigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0