Om igen

Nu börjar en ny vecka.
Jag är inne i ett liten känsla av "jobba, äta, sova, dö".
Det är liksom bara måndag jämt.
Helgens aktiviteter var inte många.
 
Fredagskoma i soffan till På spåret följt av diverse skräp.
Fanny och Tim hittade hem någon gång mitt i natten.
 
Lördagsförmiddag med Melodikrysset och brakbrunch.
Ett litet gingershot-kok fick det också bli. Jag är fullkomligt beroende.
Torp!
Fy! Vilket fruktansvärt ställe.
Städ!
Blä! Men så klart lite skönt efteråt.
Kvällsmys med Fanny och en ostbricka.
Det hör inte till vanligheterna att man får lov att ha 18-åringen hemma en hel lördagskväll.
Vi pratade med Simon och Joanna en stund.
De brukar ringa på helgförmiddagar.
 
Söndagen började lite långsamt.
Vi klöv en del ved mitt på dagen.
På eftermiddagen tog jag en tur till stan och hälsade på mamma.
Vi ägnade oss åt lite släktforskning ett par timmar tills det var dags att åka hem och äta middag (vissa har det bra).
 
Kära hjärtanes vad gammal jag har blivit.
På mina aktiviteter låter det som jag är 90...minst.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0