Skön helg

Igår träffade jag mina gamla vänner från långt bak i tiden.
Det blir så sällan men mitt nyårs-jag håller igång den sociala verksamheten i lite lagom takt.
Nyårs-jaget lovade inget men önskade dock mer av mig själv och vardagen.
Vi tog en tvåtimmarsfika på Leias. Det var inte tyst en sekund och mer fanns att prata om.
Några hemliga nyheter uppdagades och berättelser om nygamla vänner och barnhistorier förstås.
Så trevligt.
 
Idag har vi burit in ved så vi har resten av året skulle jag tro, alltså även till höst och vinter.
Vi har också hunnit hälsa på Y:s nyopererade syster.
Stackarn, hon mådde inte så bra. Operationen hade dock gått bra och nu hoppas vi på att hon tillfrisknar snabbt.
 
Y håller på att baka pizza, så nu är det mitt jobb att hitta ett program eller en film som vi alla tre vill se. Lättare sagt än gjort.
Vi får väl se vad det blir.
Nu får jag visst snabba på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0